Uncategorized

Random Tuesday Thoughts: Multi-tasking*

August 25, 2009
randomtuesday

Hi. My name is Ane, and I am a Twilight Series Addict.

Okay, let the crucifying begin. I know some people can’t stand the Twilight Series, but I love them! I can’t get enough of Edward and Jacob! NOT Robert Pattinson though, I still think he only looks good in certain angles, and when he’s not Edward, he looks fugly. Taylor Lautner however is gorgeous!lapar OMG!hah Okay I still want to live, so I’ll stop my Twilight rant.sengihnampakgigi

I’ve been sick this couple of days and I have been sleeping a lot, but I still feel so damn tired.

That movie Shutter, which I still haven’t written about still freaks me out to this day, and it has been weeks since I saw it. I am such a wuss. Every time my neck hurts I think that the girl might be hanging on me or something. *shudders* gigil

I swear, sometimes my imagination can go so wild, I end up freaking out so badly and asking B to accompany me to the restroom at night. LOL.gelakguling

I feel so happy.sengihnampakgigi

It’s 11:16 p.m. and I am writing down my randomness. While tweeting. And Facebook-ing. I am multi-tasking.sengihnampakgigi

I am addicted to mint flavored green tea. And it sucks cause I only have one left.adus

Lucas is snoring. It sounds so cute.sengihnampakgigi

My lower back hurts like freaking hell, so I have to go and ask B to put some omega pain killer on it and massage it a little before he goes to bed, so head on over to my fave superhero’s lair, who I think has gone rogue, not sure if she’s still a superhero, oh well, still love her anyway. love

Have a Happy Tuesday All!sengihnampakgigi

LATM Thanks her First Commenter with linky love
Thank You for gracing me with your presence


Hit me baby, one more time!

Only registered users can comment.

  1. LOL!! I totally love the books.. not so feeling Twilight the movie! first time i saw it, i actually fell on the floor laughing when i saw them do the spider monkey piggyback thingy. I don't know.. it's just so hilarious!!

    Anyways, I agree with you. I've had shutter in my DVD collection for the longest time but I haven't watched it because I know how my imagination is. I know i can sit through the movie.. no problem. but i hate the aftermath of a horror movie. My mind just goes wild on me.. I know how you feel!! LMAO!

    I've never tried mint flavored green tea. might give it a try.

    And i'm glad you're happy and i hope you're feeling much better and that your back pain won't bother you much!

    Yay to multitasking!!

    p/s: would sure love to her lucas snoring!! SO CUTE!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *